Zielenknijper.nl

Een kritische kijk op de praktijk van de psychiatrie!
Schade door psychiatrische medicijnen?
Gratis juridische hulp: 0800-6643825
September 09, 2010, 01:16:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Psychiater.nu wordt Zielenknijper.nl!
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Antwoord  |  Print  
Auteur Topic: noem liever geen namen  (gelezen 3053 keer)
hartje
Gast

« Gepost op: Juni 26, 2009, 10:36:01 »
Antwoord met citaatCitaat

Boos
Ik mag de naam van de behandelend psychaiter van de overleden mensen niet zeggen, heeft ook geen enkele zin.

Ik wil graag aangeven welke psychische ziekten de laatste jaren steeds vaker voorkomen. Bij elkaar heb ik nu 8 mensen in de psychiatrie zien sterven. Ik word zelf dus al enige jaren gegijzeld.

Ik zie dat steeds meer mensen problemen hebben met camera's, dat wil zeggen steeds meer patienten geloven dat overal in de stad verborgen camera's hangen. Dat geld ook voor als ze naar de wc gaan of gaan douchen, er hangen hier inderdaad overal bolletjes aan het plafond, maar als je ze demonteert kan je geen camera oog vinden. Er over praten betekent dat je psychotisch bent. Maar ik ben er aan gewent op dit moment, ik stoor me niet meer aan die bolletjes die in iedere kamer aanwezig zijn (op het plafond, bolletjes zijn ongeveer 10 centimeter), maar anderen dus wel.

Verder merk ik dat steeds meer patienten geloven te worden afgetapt en zie soms zelfs mensen door hun telefoon praten en dan hebben ze het over de geheime dienst tegen wie ze zeggen 'laat ons met rust'. Vaak vertellen de patienten dat als ze over de telefoon ergens over praten ze later lastig gevallen worden door mensen over wat ze over de telefoon zeiden. Het komt de laatste jaren in toenemende mate voor, vooral bij jonge mensen.

Ook valt het me op dat de instroom van hoogopgeleide mensen zoals wiskunde en natuurkunde, scheikunde leraren toeneemt, net zoals het aantal sfor en ifor militairen, ze hebben het vaak over straling, en wapens die mensen vernietigen, en dat ze er niet aan mee willen werken.

En ja, ook thuis in dit rijtje horen de studenten die hun studie af moeten breken en dingen zeggen dat rijke bedrijven zoals shell jonge uitvinders vermoorden en laten vergiftigen, komt ook steeds vaker voor, nu al zo'n 3 studenten meegemaakt, sjonge wie gelooft er nu dat microsoft mensen vermoord, niemand toch? Toch geloven die jonge mensen het,vooral over microsoft. Ze zeggen bijvoorbeeld steeds, 'ach had ik toch maar nooit windows gebruikt, alles wordt afgeluisterd, het zit vol met keyloggers, trojan horses, ' En zeggen vaak dat ze via de computer worden bedreigt, wat is LInux eigenlijk? Ze gelovgen dat LInux hun kan redden.

Vroeg of laat krijgen ze allemaal hetzelfde, dat komt ook steeds vaker voor, ze denken namelijk dat de psychiater mensen vermoord voor de geheime dienst, of rijke bedrijven, ja er zijn wel veel mensen dood gegaan hier, maar dat gebeurt overal, ze sterven wel erg jong, gemiddeld 28 jaar, meestal het hoogste risico rond de 23 jaar. Het is altijd zelfmoord, maar je ziet het aankomen, het begint meestal met de geheime dienst, en camera's, telefoon aftappen, rijke bedrijven, en dan de psychiater die mensen vvermoord met medicijnen, en dan plegen ze zelfmoord.

Ik heb wel ontdekt wat je het beste kunt doen, je moet zorgen dat je laag opgeleid bent, goed tegen overal camera's kunt, geen mobieltje nemen, en altijd zeggen dat je zwakbegaafd bent, en het niet begrijpt.

Wat wel zo is, is dat ik hier nog nooit mensen heb gezien van betere komaf, blijkbaar krijgen die geen ziektes zoals hier boven beschreven.

Een jongen die zelfmoord pleegde had het over mk reflector en mk ultra, dat gelooft toch niemand? Dat psychiaters zulke dingen doen?

Zorg ervoor dat je de beschreven ziektes niet krijgt, blijf dom, blijf arm, hoor zie en zwijg, weet van niks.

Studeer geen wiskunde, scheikunde, natuurkunde, ga niet in dienst, geen mobieltje, geen internet, geen tv. Dan kun je die ziekte ook niet krijgen.

Heb nog net weer gehoord van een vrouw die blijft maar zeggen dat de geheime dienst haar man heeft vermoord, ze is inmiddels opgeborgen, heeft een sptuitje gekregen, denk dat ze het niet red, zie het steeds vaker zo gaan, plegen altijd zelfmoord, maken geen enkele kans,.

Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken Geschrokken
Arjan Dokelaar
Administrator
Hero Member

De psyche is meer dan een product van de hersenen.

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 26, 2009, 11:27:42 »

Ik heb wel ontdekt wat je het beste kunt doen, je moet zorgen dat je laag opgeleid bent, goed tegen overal camera's kunt, geen mobieltje nemen, en altijd zeggen dat je zwakbegaafd bent, en het niet begrijpt.

Bij psychose zie je vaak dat er een angstfactor is, en die kan een zeer complexe (voor buitenstaanders) onbegrijpelijke oorsprong hebben.

Maar zoals bij stemmen horen bijvoorbeeld, stel jezelf op zo'n moment eens de vraag: wat wilde die stem jou ooit gaan doen, als "stem".

Stel je voor hoe het vroeger was voor mannen die in de voorste linie van het leger vochten en misschien wel 70% kans hadden om te sterven, maar die toch ten aanval gingen. Stel je voor hoe moedig die mensen zijn geweest, en probeer te realiseren dat die moed in ieder mens, ook in jou, van nature aanwezig is.

Angst kan een drijfveer zijn, maar leidt vaak niet tot geluk in je leven. Het advies luidt dus ook: laat je niet leiden door angst.

Zonder paranoia zouden mensen onmogelijk hebben kunnen overleven. Door omstandigheden (bijvoorbeeld sociale, maatschappelijke of psychische problemen) kan het echter zijn dat de angsten zich ophopen, zodat je uiteindelijk angstig moet worden voor je eigen 'uit de hand gelopen' complexe angst. Je kan dan verstrikt raken in de problemen, en je bent psychisch weerloos tegen nieuwe factoren in je leven die potentieel een bedreiging kunnen zijn.

In zo'n geval kunnen enkele basis principes aanleren en toepassen in je leven je weer op het rechte pad brengen, door de angsten zo realistisch mogelijk aan te pakken bij de bron, en op zoek te gaan naar moed.

De angst is natuurlijk de onderliggende oorzaak voor de psychose, want zonder die angst als drijfveer zou er psychisch geen enkel probleem zijn.

Echter, een probleem is dat angst ook een natuurlijke drijfveer is, waardoor je eigenlijk ook weer niet zonder kunt. (zonder angst zouden we ook geeneens kunnen leven)

Naast het vinden van moed en het leren overwinnen van de angsten, is het dus ook belangrijk dat je een doel vindt in je leven, zodat je het verleden kan vergeten en je je kan richten op iets waar je je tijd en energie voor je gevoel nuttig mee besteedt. Denk bijvoorbeeld aan studie, aan werk, of juist gewoon iets sociaals. Ga bij een sportclub of vereniging, ga sporten, ga dingen ondernemen en doen zodat je bezig bent en blijft.

De angsten overwinnen in combinatie met veranderingen in je leven om bezigheden te vinden die leiden tot nieuwe doelen verder dan "geen angst meer hebben" zullen je niet alleen psychisch stabiliteit kunnen geven, maar veel meer dan dat.
« Laatste verandering: Juni 26, 2009, 11:38:24 door Arjan Dokelaar » Gelogd
Arjan Dokelaar
Administrator
Hero Member

De psyche is meer dan een product van de hersenen.

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 26, 2009, 11:33:04 »

Laat je ook vooral niet uit het veld slaan, indien het bij 3-4 sportclubs of verenigingen niet klikt, ga dan door naar de 5e tot het wel klikt!

"Geef nooit op"

http://www.youtube.com/watch?v=TGlK7UAuhBA
Pagina's: [1]
  Antwoord  |  Print  

Ga naar: